PureSro
أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد Ezlb9t10

اهلا وسهلا بكم في منتدى PureSRO

نعلن لكم رسميا افتتاح منتدى PureSRO

أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد

شرح أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد

مُساهمة من طرف Bo7a الخميس يونيو 03, 2021 5:14 pm

أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد 372859762
أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد 657718266
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قبل مقول اي حاجه وابدأ اي حاجه عشان نبقي علي الجد والدوغري من الأخر

1-الناس الي بتنزل الجيم جديده وتلاقي الناس ماكس وتفضل تعمل شكاوي انها مش عارفه تلعب وكل ما تطلع تريد السيف يطلع عليهم يسرقهم في كذا حاجه انت ممكن تتعامل عليها من غير مايكون في سيف ولا حد عامل عليك ضغط في حاجه وده هيكون معتمد عليك وعلي قوة الصبر الي هتكون فيها لو مش هتكون صبور للأخر وتستحمل شويه فاريت متنزلش تشوف باقي الكلام احسن ليك !!!

بص هقولك علي كذا حاجه تعملها في بيور وانت تاخد بي النصيحه دي او لأ دي حاجه ترجع ليك انت !

1- هتعملك  6 بارتي تدخل بيهم Holy water تعمل Quest L.Q تجمع +1 وتبيع وبكده هتقدر تجمع جولد بي طريقه سهله وهتكون مرتاح كلها ساعتين مش اكتر هتخلص الحوار ده كل يوم !!!!

2- تعمل Quest J.C/L.C وتبيع وبكده دي طريقه تانيه تقدر تجمع جولد برضه مرتاح وده مش هياخد منك كتير ومش هتبقي صعبه عليك !!!

3-تطلع تريد في Event 2x تجيب جولد بس هتلاقي سيف كتير فا انت لو تعرف تتعامل مع التريد هيكون اشطا وبكده يبقي متوفر ليك 3 حاجات منهم 2 ساهلين فشخ و3 الي هي التريده دي تعتبر صعبه وسهله علي حسب التعامل !!!

4_ عندك Quest Cool Speed ودي تقدر تعملها برضه وتجمع جولد وبكده يبقي متوفر ليك 4 حاجات سيبك من كلام اي حد ده الحل المفيد ليك مش هتلاقي غير كده تتعامل بيه والله

اظن كل حاجه  سهله ولا في حد عامل ضغط عليك ولا اي حاجه الكلام ده للناس الجديده الي محتاجه تكون زي باقي الناس الماكس ومش شرط تكون اكسوسري ماكس والله هو +22 هيسد معاك زي العانتيل كلنا بنلعب بيه واكتر الناس كمان هتقولي طب انا هعمل الحاجات دي ازاي وانا مش معايا ويبون !!!! 
هقولك حاجه بسيطه انت ليك 7 ايام فري ويبون +20 D14  تقدر تروح بي وتعمل الكيوست وتخلصه في ثواني واما يخلص 7 ايام بتوع الويبون تجيب ويبون D13 +10 تعمله Adv 2 بي 1 جولد اليونك مش هياخد منك 40 ثانيه بي 8 اكونتات Attack !!!!!

كل حاجه سهله مش صعبه زي ما الناس بتقول بس ده بيكون علي قد قوة الصبر بتاعت الناس 
انا واحد من الناس اما رجعت بيور بعد غياب كام سنه رجعت أحسن من الأول واظن مفيش حد قدر يوصل للكام بارتي الي كنت بعمل بيهم Quest L.C بعمل بي 30 بارتي وده mbot عشان الناس متقولش phbot وكلام لأ تقدر تجمع نفسك بسهوله اوي بس زي ما قولت ليك فوق لو مش هتكون صبور علي الحاجه الي هتعملها عشان توصل لي غيرك فا ياريت متكملش الكلام وصلت !!!!!
بكده اكون عملت معروف كبير لناس الجديده
تم الشرح من طرف
Kamel Ali
أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد 657718266
أزي تبداء الجيم لو كنت لسا جديد 3244641881
Bo7a
Bo7a
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى

البلد : مصر
عبر عن مودك : ممتازه
مهاراتك الحرافية : مبرمج